DIGITAL SIGNAGE

INTERACTIEVE DISPLAYS

JOUW MERK DIGITAAL EN INTERACTIEF IN BEELD

DIGITAL SIGNAGE

Van narrowcasting schermen tot een omgebouwde tuktuk met interactief scherm. Van een livewall met twitterfeed tot promodames met een iPad in (ja echt, ín) hun shirt. Niks is ons te gek om jouw merk interactief te tonen aan jouw klanten.

Van interactieve games met motion control, tevredenheidszuilen met voice commands, narrowcasting, livewalls, slideshows, digitale timetables, you name it!

BRING IT ON!

EEN GREEP UIT DE MOGELIJKHEDEN

Interactieve Timetable

IFFR Filmfestival @ Forum Groningen

Voor het IFFR Filmfestival in het Forum Groningen verzorgden we met Monkey Squad de volledige branding, signing en activatie van het Rotterdamse Filmfestival. Er werd een touchscreen met interactieve timetable geplaatst waarop de bezoekers van het evenement met een druk op het scherm konden zien welke film in welke zaal draait en wat er nog meer op het programma stond.

DIT WIL IK OOK!
Interactieve timetable - IFFR @ Forum Groningen
Promoteam - iPad shirt - Digital Signage

iPad shirt display

Sensation White Edition – Radio 538

Narrowcasting en schermen beperkt tot 1 vaste locatie? Nee hoor! Tijdens Sensation White in de Arena liepen de hostesses rond met iPads ín hun shirt. Direct live content delen op een dynamische manier. Ideaal voor festivals en beurzen!

DIT WIL IK OOK!

Interactief display

Shopper-activatie || Kinder Chocolade

Voor Kinder Chocolade ontwikkelden we samen met onze zus SBS Fotomarketing een shopper activatie op de winkelvloer van 40 Albert Heijn supermarkten. Het display was een combinatie tussen een productschap, een interactie display met bewegingssensor en een photobooth met fotowedstrijd.

DIT WIL IK OOK!
interactief display - shopperactivatie

DIGITAL SIGNAGE IN HET WILD

WE LOVE FORMULIERTJES

BRING IT ON!