INTERACTIEVE MERKACTIVATIES

DE ULTIEME BELEVING VAN JOUW MERK

WIJ ZIJN DE AMBASSADEURS VAN JOUW MERK

BRANDACTIVATION MET EEN INTERACTIEF TINTJE

Wij zijn gek op interactieve activaties. Dingen die bewegen, dingen die draaien, lampjes, rookmachines, special effects, knopjes, schreeuwen als trigger, you name it. Hoe interactiever een activatie is, hoe sterker de aantrekkingskracht naar jouw merk.

We bouwen de gekste installaties op de mooiste plekken. Check de voorbeelden verderop maar eens. Heb je een merkactivatie en wil je kijken hoe wij deze voor jou interactief vorm kunnen geven? Tijd voor een brainstorm!

Mogen we binnenkort jouw merk activeren? Kom maar op met je uitdaging!

BRING IT ON!

ONZE INTERACTIEVE MERKACTIVATIES IN ACTIE

MINI Brandstore Experience

Samen met FEL ontwikkelden wij een unieke brandstore experience waar alle zintuigen maximaal ingezet werden. Een belevenis waar in het volledig donker een nieuw product werd gelanceerd.

De activatie vond plaats in de Brandstore van MINI op het Leidseplein in Amsterdam. De bezoekers van de brandstore werden door unieke signing op straat naar binnen gehaald voor een onverwachte belevenis. Check de aftermovie!

Fit Aid 360° Experience

FitAid is de verantwoorde versie van de bekende energiedrankjes. Geen wonder dat de sporters van de Crossfit Lowlands Throwdown (soort van WK voor sterke mensen) kiezen voor dit merk als hun energiebron.

Om het merk verder onder de aandacht te brengen bij de doelgroep werd onze 360° Video Experience ingezet. Deze 360 graden opstelling maakt unieke content voor jouw merk met een hoge social sharability!

Enzo Knol pop-up store

Iedereen kent Enzo Knol. De vlogger met het grootste bereik van Nederland is al jaren een sensatie op social media. We mochten voor de 3 Knolpower pop-up stores in Jumbo Supermarkten (shop-in-shop) een interactieve activatie verzorgen.

Een PhotoBooth, een VideoBooth en een GifBooth in 1. En dan ook nog eens met een interactieve screensaver die we vooraf met Enzo Knop opgenomen hebben. Afgemaakt met bewegende leds en getriggerd door een ram op een knop was het een zeer succesvolle merkactivatie.

Guitar Hero Festival activatie

We hadden al de nodige oefensessies GuitarHero achter de kiezen, dus toen we gevraagd werden een aantal merk-activaties voor dit supervette spel te verzorgen begonnen we te stuiteren. Na een 8 daagse beurs in Hamburg voor dit toffe merk (alleen 8 dagen lang Gold on the Ceiling van The Black Keys wordt wel een beetje vervelend….) mochten we met de vrienden van Activision naar Parijs voor het vette stadsfestival Rock en Seine.

3 dagen merk-activatie met greenscreen animated gifs en een heleboel luchtgitaren, hartje Parijs langs de Seine. Wat wil je als activatiebureau nog meer?

Reebok Slomo Activatie

Samen met CIP Marketing verzorgen we al jaren de nodige activaties voor Reebok en Adidas. Als sponsor van de Lowlands Throwdown (heb je hem weer) wilde Reebok groots uitpakken.

Een op maat gebouwde slomo videobooth was de oplossing. Samen met een aantal gepimte tractor en autobanden, een lading dikke hamers en een heleboel magnesiumpoeder werden de leukste interactieve video’s gemaakt.

WE LOVE FORMULIERTJES

BRING IT ON!